martes, 27 de octubre de 2009

Comentari sobre l'anunci Oh! Brother de Seat

Aquest anunci el vàrem veure l'altre dia a classe de Comunicació oral, escrita i digital, és un vídeo trobat a youtube. L’anunci comença amb una nena que veu al monstre a un aparador i la família el compra. El monstre va creixent amb l’amor. L’única manera de que deixi de créixer, és deixar de donar-li amor, però la família no pot. Al final, busquen una solució i compren un cotxe més gran. L’anunci és molt emotiu, parla sobre em tema de “deixar d’estimar i d’aquesta manera no creixerà més”.

La melodia que s'escolta de fons en la part que se suposa que no han d'estimar el monstre, s'escola la melodia més a poc a poc. Quan la història va avançant, i volen trobar una solució, la música va més ràpida. El mateix passa amb el volum, al principi comença més fluixeta, i cap al final de l'anunci, on volen trobar una solució, el seu volum és bastant més fort.

Respecte els colors, al principi de l'anunci es mostren uns colors més apagats i sense llum. Però al llarg de l'anunci, mitjançant el monstre rep amor, apareix molt sovint el color vermell, a la roba de la família, decorats, etc. Per representar l'amor que rep el monstre, comencen a introduir-ho al principi en els decorats, fent que no es noti gaire. Finalment aquesta idea la plasmen amb el cotxe, què és de color vermell, per tant, reflexa l'amor que tota la família li dóna.

Personalment, és un anunci que m'agrada't molt, perquè resulta molt emotiu, desperta un interès en saber com acaba la història i per tant és molt original. Realment els publicistes aconsegueixen que la gent s'enrecordi del seu anunci, encara que veig un problema. Ja que a vegades, quan són anuncis com aquest que explica una història, la gent realment no para atenció al producte. Els agraden més altres aspectes com la creativitat o la originalitat.


0 comentarios:

Publicar un comentario

 
Copyright 2009 Diari d'una mestra. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree