miércoles, 28 de septiembre de 2011

Reflexions dels primers dies de classe de TIC

Ja portem tres setmanes de classe i hem pogut veure una mica sobre l'assignatura. Durant aquests dies particularment he pogut aprendre algunes eines que no coneixia com per exemple el Delicious, Bitly i també he après algunes funcions que no coneixia del Twitter.

També hem après que és el concepte de Sharisme, on és a través de noves estratègies busca per compartir el coneixement. Hi hagut un avenç d'aquest concepte gràcies al programari lliure, ja que ha permès de manera gratuïta poder compartir a través d'eines com: Twitter, facebook, google docs, Vikipèdia. Encara que personalment no coneixia aquest concepte, en el fons les eines si les coneixia i les feia servir, per tant, m'ha sigut molt útil conèixer el concepte i poder investigar més sobre aquestes eines, com per exemple el Twitter.

També hem vist alguns vídeos com per exemple sobre l'entorn personal d'aprenentatge (Ple), un titulat "Que és un ple?" i l'altre és una conferència del Jordi Adell. Gràcies aquests vídeos m'he fet una idea sobre que era l'entorn personal d'aprenentatge i també per poder crear el meu propi Ple.

Resulta molt interessant que les eines que anem aprenent, no només és el que fem a la classe, sinó per interès busquem informació per saber més sobre el ha pogut sortir a classe. A finals d'aquest semestre m'agradaria haver après més eines que em puguin ser útils com a mestre i també pugui utilitzar en la meva vida diària.

0 comentarios:

Publicar un comentario

 
Copyright 2009 Diari d'una mestra. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree